Kalandozások Kínában

Kalandozások Kínában

Hülyék mindenhol (tisztelet a kivételnek)

2015. november 26. - Bettinka133

 

Csodás hétvége volt. Először is elvittek egy ComicConra. Ha valaki nem tudja mi ez, akkor ajánlom neki, hogy ne is nagyon érdeklődjön ismerősei vagy a „Gúgö” (谷歌) körében, mert agyzsibbasztó. Az én agyamat főleg az zsibbasztotta le, hogy 40 Mao Ce Tungot kellett elszórnom érte a bejárat közelében. Ennyi erővel fel is gyújthattam volna őket. Sőt, még havas eső is esett, ergo vizes lett a zoknim keleten és nyugaton, a kislábujjaim tájékán, és hullamerevre fagytak, mire haza evett a taxi.

A belépés előtt mindezeknek a tetejébe össze lettem tízszer tapogatva egy rendőr néni által (utólag megfordult a fejünkbe, nem-e ő is csak egy beöltözött tini volt), mert hogy becsipogtunk a kapuban. Mellettünk 1 méterre a 2 méteres műanyag szuper kard husángot cipelő, egyik szeme tapasz másik szeme haj, max. 15 éves fiúka simán átcsusszant.

Mindezek voltak a testi és elmebeli sérülések. Aztán a belépés után jött a lelki sérülés. Súlyos és visszavonhatatlan. A bejárattal szemben ilyen android kinézetű barátnő babákat árultak. Nem viccelek, barátnő babákat. Annyira nem mentem közel, hogy lássam, vajon csak vacsorázni lehet-e menni velük, vagy utána olcsó motel szobát is ki lehet venni.

A bejárattól balra egy színpadon kisujjig beöltözött és kifestett emberek nyomtak valami wudu showt, amit bár vagy negyed óráig néztem, semmi fingom nem lett, mi történik, és nem csak a nyelvi korlátok miatt.

A bejárattól jobbra volt egy paróka bolt, elérhető színek csak az ultraibolya skálán találhatók meg, emellett a legnagyobb érdeklődést keltő kártyabolt volt. Az emberek egymáson ugrálva, egymásra licitálva sikítoztak egy darab papírért, amin valami ultramenő rajzolt bácsi-néni van. Kicsit távolabb egy fotós fényképezte a legjobb kosztümöket. Olyasmiket, mint: 8 éves kisfiú testű fiú bikiniben, köpenyben és ostorral; strébernek öltözött kislány, aki pórázon viszi a barátját; 15 Naruto egy képen; metálmelltartósok nőszövetsége, és így tovább.

Még tovább haladva volt egy nagy bazáros, ahol én próbáltam keresni valami Star Wars-os dolgot, de csak anime Legolas és egyetlen egy darab Sheldon Cooper matrica volt a kupacokban. Bezzeg kiscica fül csörgővel, meg szájmaszk káromkodásokkal, Baymax plüss, szablyák, tőrök, kardok, bárdok, husángot, maszkok, kiscicák dögivel.

Nézelődés közben két álszőke kislány elkezdte kibeszélni a waiguoren-t (külföldit), mire közöltem velük, hogy a waiguoren beszél kínaiul, erre ők udvariasan egy lépést hátráltak, és onnan folytatták. Viki, aki ugye koreai kívül, de orosz belül, megállapította, hogy az én kosztümöm volt a legjobb, mert mindenki engem vizslatott.

Ezután jött az a pillanat, amikor felhívtam Hugót, hogy most azonnal megyünk haza, vedd a kabátod. Egy hentai bolt, ahol 5*3 méteres posztereken voltak eltorzítva felnagyított elsődleges nemi jegyekkel ábrázolt, rajzolt nénik, és párnák, amikkel aludhatsz, vagy nem akarom tudni mit csinálhatsz, és társaik. Ekkor nekem végem volt.

Összeszedtük Hugót, otthagytuk a másik 3 lányt, akik miatt eljöttünk, és leléptünk.  Hugo utána büszkén mutatta, hogy van közös képe a metálmelltartós nőegylettel. Felépülésünket gyorsítandó, beültünk egy étterembe enni azonnal.

Amikor elmeséltem a sztorit Zsófinak, és hogy mennyit szenvedtem, hogy már nem leszek ugyanaz az ember, amikor találkozunk január elején Pekingben, és hogy küldjön Pilóta kekszet a titkos készletéből, vagy meghalok rögvest, csak ennyit válaszolt (és ezért ő a legjobb útitárs a 7 hetes utazásunkra): 40 YUAN?????? Te tényleg ennyire hülye vagy?

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr708115908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása